Google+

Niet goed slapen

Niet goed slapen

Kan je niet goed slapen en wil je daar vanaf? Hier kan je lezen hoe je slaapproblemen snel op kunt lossen.


Niet goed slapen Expert

Jan Heering

Beste lezer,

Mijn naam is Jan Heering. Mijn specialisatie is het succesvol aanpakken van problemen zoals slaapproblemen.

Ik heb al meer dan 20 boeken over het aanpakken van emotionele problemen, waaronder over slaapproblemen, op mijn naam staan.

In mijn praktijk heb ik vele cliënten geholpen om hun slaapproblemen snel achter zich te laten.

Kan jij niet in slaap vallen omdat die gedachtes maar door blijven gaan?

Of Lig je gewoon klaarwakker in bed?

Of lukt het je niet meer om te slapen nadat je ’s nachts wakker bent geworden?

Of wordt voor je gevoel ieder uur wakker?

Of maak jij je druk omdat je weer niet kunt slapen en hierdoor alweer te weinig slaap krijgt?

Of ben jij onrustig in bed en lukt het je gewoon niet om stil te liggen?

De oorzaak van het niet goed slapen maakt niet uit, er is gelukkig een oplossing voor.


Gevolgen van niet goed slapen

Niet Goed SlapenAls gevolg van het slecht slapen ben jij overdag moe en versuft.

Al halverwege de dag begin je slaperig te worden.

Het lukt je bijna niet meer om je ogen open te houden.

Je bent snel geprikkeld als gevolg van te weinig slaap.

Je kunt nergens je aandacht nog bij houden.


Daarnaast kan je als gevolg van slaapgebrek last krijgen van lichamelijke klachten zoals hoofdpijn, misselijkheid, trillende handen en duizeligheid.

Zo los je niet goed slapen niet op

Op het Internet worden vele adviezen gegeven om beter te kunnen slapen. Ik heb een overzicht gemaakt van de meest gegeven tips.

  • Ga naar bed op een vast tijdstip.

  • Blijf in het weekend niet te lang in bed liggen.

  • Eet of drink niet vlak voordat je naar bed gaat. Hierdoor zorg je ervoor dat het voedsel in je maag volledig verteerd is voordat je gaat slapen.

  • Drink geen ’s avonds geen koffie of alcohol
    .
  • Probeer negatieve gedachten over slapen gaan om te buigen naar positieve. Als je bijvoorbeeld denkt: “Dadelijk moet ik gaan slapen en dan zal ik wel weer uren wakker liggen”, verander dat dan in: “Ik lig straks heerlijk in bed en val dan snel in slaap”.
    (Helaas werkt gedachten ombuigen niet.)

  • Blijf niet tot laat in de avond TV kijken.

  • Zorg voor een koele slaapkamer die donker is.



Helaas werken al deze tips niet om slaapproblemen op te lossen. De oorzaak van niet goed slapen moet namelijk ergens anders in worden gezocht.

Ik zal dat hieronder uitleggen.


Oorzaak van niet goed slapen

Het is het Verre Oosten al vele duizenden jaren bekend dat het lichaam naast botten, spieren, pezen, organen en bloed ook een energiesysteem heeft.

Door dit energiesysteem stroomt je levensenergie. In China noemt met deze levensenergie ‘Chi’ en in Japan ‘Ki’ wordt genoemd.

Heb je geen last van verstoringen in het energiesysteem, dan zal jij je over het algemeen goed voelen.

Je bent overwegend positief gestemd en je zult over het algemeen goed kunnen slapen.

Echter, als gevolg van onverwerkte emoties en stress ontstaan verstoringen in het energiesysteem van je lichaam.

De verstoringen in je energiesysteem maken dat je levensenergie steeds moeizamer gaat stromen.

Des te minder je levensenergie stroomt, des te meer krijg je last van psychische en lichamelijke klachten zoals slaapproblemen.

Daarom is het belangrijk dat je gaat beseffen dat het niet goed slapen ‘slechts’ een gevolg is van verstoringen in je het energiesysteem van je lichaam.

Daarom helpen al die goed bedoelde tips om beter te kunnen slapen niet of nauwelijks.

Worden de verstoringen in je energiesysteem verholpen, dan kunnen je slaapproblemen echter wel snel verdwijnen.

Het oplossen van de verstoringen in je energiesysteem kan gelukkig op een relatief eenvoudig en snel gebeuren.

Wil jij ook dat vervelende niet goed slapen snel oplossen? Ga dan naar………


Klik nu hier om
niet goed slapen op te lossen


















Pak je Slaappproblemen aan home About Contact Disclaimer Privacybeleid Sitemap meer informatie Natuurlijke Slaapmiddelen
Niet goed slapen Tips in Google
Niet goed slapen tips in YouTube