Google+

Moeilijk Inslapen, zo los je het op

Moeilijk Inslapen

Heb jij moeite om ’s avonds in slaap te vallen en heb je er genoeg van. Ik zal hier uitleggen hoe jij dat moeilijk inslapen kunt oplossen.

Kan je de slaap niet vatten omdat je gedachtes maar door blijven gaan?

Of ben jij onrustig in bed en lukt het je gewoon niet om stil te liggen?

Of is er iets anders?

Het maakt niet uit wat maakt dat je moeite hebt met inslapen. Er is een oplossing voor.



Moeilijk Inslapen Slaap Expert

Jan Heering

Beste lezer,

Mijn naam is Jan Heering. Mijn specialisatie is het succesvol aanpakken van problemen zoals slaapproblemen.

Ik heb al bijna 30 boeken over het aanpakken van emotionele problemen, waaronder over slaapproblemen, op mijn naam staan.

Ik krijg in mijn praktijk regelmatig cliënten die moeilijk inslapen.

Gelukkig ben ik veelal in staat om hun slaapproblemen snel op te lossen.

Wanneer je last krijgt van slaapgebrek als gevolg van te weinig slapen, dan ga je dat merken in je functioneren.

Ik zal beginnen om aan te geven wat de gevolgen zijn van slaap te kort door moeilijk in slaap vallen.

Vervolgens zal ik uitleggen wat de oorzaak is van je problemen met in slaap vallen en hoe jij dat vlug en op een gemakkelijke manier kunt oplossen.

Zodat jij weer heerlijk kunt inslapen!


Gevolgen van slaaptekort

Moeilijk InslapenJe hebt last van sufheid en vermoeidheid gedurende de dag als gevolg van het slaaptekort.

Je bent al slaperig aan het begin van de ochtend.

Je ogen vallen bijna dicht.

Het lukt je bijna niet om je aandacht ergens bij te houden.

Het kan ook zijn dat je als gevolg van te weinig slaap last krijgt van andere klachten zoals, misselijkheid, duizeligheid en hoofdpijn.


Wat niet werkt

Op het Internet zijn vele, goedbedoelde, tip te vinden om moeilijk inslapen op te lossen.

Ik heb een aantal van deze tips voor je op een rijtje gezet.

  • Ga op vaste tijden naar bed

  • Blijf in het weekend niet extra lang in bed liggen.

  • Ga niet eten of drinken vlak voordat je naar bed gaat.

  • Vermijd ’s avonds geen koffie of alcohol

  • Zorg ervoor dat je slaapkamer koel en donker is

  • Blijf geen TV kijken totdat je naar bed gaat



Als deze tips helpen helaas maar in beperkte mate om inslapen te bevorderen.

De oorzaak van het moeilijk inslapen moet namelijk ergens anders in worden gezocht.

Ik zal dat hieronder uitleggen.


Oorzaak van moeilijk inslapen

Het is het Verre Oosten, met name in China, al vele duizenden jaren, bekend dat het lichaam naast botten, spieren, pezen, organen en bloed ook een energiesysteem heeft.

Door dit energiesysteem stroomt je levensenergie. In China wordt je levensenergie ‘Chi’ genoemd.

Onder andere bij acupunctuur wordt van deze kennis van het energiesysteem gebruik gemaakt.

Bij acupunctuur tracht de behandelaar door het plaatsen van dunne naaldjes in de energiebanen de klachten te verminderen door het stromen van de levensenergie te bevorderen.

Is je energiesysteem vrij van verstoringen, dan voel jij je meestal goed. Je bent overwegend positief gestemd en hebt geen last van slaapproblemen.

Als gevolg van onverwerkte emoties en stress kunnen er verstoringen in het energiesysteem van je lichaam ontstaan.

De verstoringen in je energiesysteem maken dat je levensenergie steeds minder gaat stromen.

Des te minder je levensenergie stroomt, des te meer zal jij last krijgen van emotionele en lichamelijke klachten.

Daarom is het belangrijk dat je inziet dat het moeilijk inslapen ‘slechts’ het gevolg is van verstoringen in je het energiesysteem van je lichaam.

Dit is dan ook de reden waarom al die goed bedoelde tips niet of nauwelijks werken.

Worden de verstoringen in je energiesysteem opgelost, dan kunnen je slaapproblemen snel verdwijnen.

Het oplossen van de verstoringen in je energiesysteem kan relatief eenvoudig en snel plaatsvinden.

Wil jij ook dat moeilijk inslapen snel oplossen? Ga dan naar………


Klik nu hier voor
moeilijk slapen oplossing


















Pak je Slaappproblemen aan home About Contact Disclaimer Privacybeleid Sitemap meer informatie Ik Slaap Slecht